Auteur Topic: Aflevering 2: Teamspirit  (gelezen 17673 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Aflevering 2: Teamspirit
« Gepost op: 7-04-2010, 19:03:26 »
In door henzelf samengestelde teams moeten ze maar liefst 60 liter water sjouwen over een steil Spaans bergpad.
De sporters geven alles en dat zorgt voor verbroedering, blaren, irritaties, schreeuwpartijen en resulteert voor de fanatiekste deelnemer in totale uitputting.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 2: Teamspirit
« Reactie #1 Gepost op: 8-04-2010, 20:43:09 »
Slimme Mark  ::bravo::

Niet alleen sterk maar ook nog hersens  ::cheerleader:: ::respect::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2: Teamspirit
« Reactie #2 Gepost op: 8-04-2010, 21:17:46 »
Weer dat suffe spel met die glazen bal... hopelijk doen ze volgende week wat anders.

Verder was het een leuke aflevering!! En ik ben blij dat Erik er niet uit lag, want dat had hij niet verdiend.
Ben echt fan van Jochem Uytdenhaage ::love:: hij doet zo zijn best... Net als Margje, overigens.
Tell me what your telescope says

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 2: Teamspirit
« Reactie #3 Gepost op: 8-04-2010, 21:18:02 »
0.1 verschil met glas nogwel.

Achteraf gezien hadden ze het parkour gewoon heel langzaam moeten lopen, en heel voorzichtig moeten doen met het waterscheppen. Dat glas maakte geen totaal geen verschil dus.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 2: Teamspirit
« Reactie #4 Gepost op: 8-04-2010, 21:18:26 »
Weer dat suffe spel met die glazen bal... hopelijk doen ze volgende week wat anders.

Verder was het een leuke aflevering!! En ik ben blij dat Erik er niet uit lag, want dat had hij niet verdiend.
Ben echt fan van Jochem Uytdenhaage ::love:: hij doet zo zijn best... Net als Margje, overigens.
Nachtduel is altijd het zelfde, en ik vind het wel spannend ::hug::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 2: Teamspirit
« Reactie #5 Gepost op: 8-04-2010, 21:18:51 »
Erik zat toch zeker fout, met zijn dertien minuten de bal in handen houden? ???

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2: Teamspirit
« Reactie #6 Gepost op: 8-04-2010, 21:19:20 »
En aflevering twee is voorbij.

Vond enkel opdracht 3 echt een opdracht die dieper er op door ging i.t.t. de eerste twee. Wat mij iig het meeste tegen staat is het langzame verloop tijdens een aflevering. Dit ligt met name aan hoe alles gemonteerd is, maar je kunt het zoals WIDM veel vlotter monteren zodat je als kijker er ook meer bij betrokken raakt zeg maar. Dat is wel iets wat mij echt tegen staat, maar toch wil ik blijven kijken om maar te zien wie er nu zal winnen: Mark, Jochem of toch Margje  ::love::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2: Teamspirit
« Reactie #7 Gepost op: 8-04-2010, 21:19:42 »
Nachtduel is altijd het zelfde, en ik vind het wel spannend ::hug::
Ben benieuwd dan, hoeveel die glazen ballen kosten, en of Toine er elke keer eerst één kapot gooit... ::)
Tell me what your telescope says

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 2: Teamspirit
« Reactie #8 Gepost op: 8-04-2010, 21:21:35 »
Erik zat toch zeker fout, met zijn dertien minuten de bal in handen houden? ???
Dat was de tijd volgens mij.
Het nachtduel start om 0:00 of de tijd start gewoon op 0.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2: Teamspirit
« Reactie #9 Gepost op: 8-04-2010, 21:22:21 »
Ik dacht eerst ook van: hé, Erik zit over de tien minuten heen. Toen bedacht ik me: het zou ook nog de tijd kunnen aangeven. En dat het dus 00:13 uur was ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 2: Teamspirit
« Reactie #10 Gepost op: 8-04-2010, 21:27:20 »
Oh ik vond het al raar, en verwachtte dat Toine zou zeggen dat Deborah toch gewonnen had.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 2: Teamspirit
« Reactie #11 Gepost op: 8-04-2010, 21:58:26 »
vond het wel een leuke aflevering
deborah moest er wel uit, gelukkig dat erik er nog in zit ::tandpastasmiley::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 2: Teamspirit
« Reactie #12 Gepost op: 9-04-2010, 16:58:09 »
Leuke aflevering, alleen nogal een onduidelijke puntenverdeling. Ik vraag me echt af waarom niet gewoon bij alle spellen de puntenverdeling hetzelfde was. En voor degenen die dachten dat Erik de bal te lang had: volgens mij begon hij om 0.05 uur met wachten, dus dan zouden het een minuut of 8 zijn.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2: Teamspirit
« Reactie #13 Gepost op: 9-04-2010, 17:34:15 »
Weer dat suffe spel met die glazen bal... hopelijk doen ze volgende week wat anders.
Ik denk dat het altijd die balopdracht zal blijven. Ik kom weer zeuren met m'n "in de Belgische versie", maar.... in de Belgische versie was het in ieder geval toch telkens met die bal. De presentator liet hem in het begin ook een paar keer vallen om te laten zien wat er gebeurde, maar gooide hem soms ook onverwachts naar een kandidaat om de reflexen al eens te testen. Dat werd wel afwisselend. En ik vind het in België ook spannender in beeld gebracht. Als ik eens tijd heb, zal ik eens probereen een stukje op youtube te zetten ofzo.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2: Teamspirit
« Reactie #14 Gepost op: 9-04-2010, 19:04:52 »
Vond enkel opdracht 3 echt een opdracht die dieper er op door ging i.t.t. de eerste twee. Wat mij iig het meeste tegen staat is het langzame verloop tijdens een aflevering. Dit ligt met name aan hoe alles gemonteerd is, maar je kunt het zoals WIDM veel vlotter monteren zodat je als kijker er ook meer bij betrokken raakt zeg maar.

Ik heb ook veel moeite met de montage. Door zo inzoomen en snelle beelden door heen gesneden, kan je de strijd amper meer volgen, vind ik. Dat was vorige week ook al zo. Ik zou zeggen: ophouden met zo hip te monteren en gewoon het goed en spannend laten zien.

En de opdrachten mogen wel wat zwaarder (behalve dan opdracht 3, die was top), of komt er soms een speciale afleveringen ´afzien`?
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 2: Teamspirit
« Reactie #15 Gepost op: 10-04-2010, 10:48:59 »
Ik denk dat het altijd die balopdracht zal blijven. Ik kom weer zeuren met m'n "in de Belgische versie", maar.... in de Belgische versie was het in ieder geval toch telkens met die bal. De presentator liet hem in het begin ook een paar keer vallen om te laten zien wat er gebeurde, maar gooide hem soms ook onverwachts naar een kandidaat om de reflexen al eens te testen. Dat werd wel afwisselend. En ik vind het in België ook spannender in beeld gebracht. Als ik eens tijd heb, zal ik eens probereen een stukje op youtube te zetten ofzo.

Wie presenteerde het eigenlijk in België?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2: Teamspirit
« Reactie #16 Gepost op: 10-04-2010, 12:28:29 »
Bruno Wyndaele (tevens medeverzinner van het programma volgens mij)

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aflevering 2: Teamspirit
« Reactie #17 Gepost op: 10-04-2010, 14:18:08 »
Ik zat nog te denken, als er op het laatst 2 ofzo overblijven krijgt de nummer 2 dan nog wel een kans als de voorsprong te groot is om in te halen? Dan zou iedereen kunnen winnen zeg maar. Of is het zo dat er iemand halverwege het spel al gewonnen kan hebben?
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 2: Teamspirit
« Reactie #18 Gepost op: 10-04-2010, 14:31:52 »
Ik zat nog te denken, als er op het laatst 2 ofzo overblijven krijgt de nummer 2 dan nog wel een kans als de voorsprong te groot is om in te halen? Dan zou iedereen kunnen winnen zeg maar. Of is het zo dat er iemand halverwege het spel al gewonnen kan hebben?
Finale is nachtduel tot de drie dacht ik. Waarbij de persoon met de meeste punten zoiezo al 1-0 voorstaat.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2: Teamspirit
« Reactie #19 Gepost op: 11-04-2010, 10:39:52 »
Ja, ik weet het niet meer zo goed, maar volgens mij was de finale met drie kandidaten en vervalt de ranking dan. Ze moeten dan een grootse opdracht met verschillende elementen erin verwerkt doen. Dacht ik... of meerdere opdrachten en dan punten geven daarop, kan ook nog.