Auteur Topic: [Kandidaat] Sonny  (gelezen 33352 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sonny
« Reactie #20 Gepost op: 23-04-2010, 19:25:14 »
En wat een drama met die 21 foto's. Hij komt als derde aan, heeft het fout, gaat weg, komt terug als derde aan en heeft het juist en is dus nog steeds derde. So waht? Geen punt verloren!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sonny
« Reactie #21 Gepost op: 24-04-2010, 10:12:59 »
En wat een drama met die 21 foto's. Hij komt als derde aan, heeft het fout, gaat weg, komt terug als derde aan en heeft het juist en is dus nog steeds derde. So waht? Geen punt verloren!

Maar hij baalde natuurlijk als een stekker dat hij twee keer die trap op moest, vooral omdat hij het eigenlijk wel wist maar toch op het laatst van mening was veranderd.
Tell me what your telescope says

Offline smailie

  • Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sonny
« Reactie #22 Gepost op: 1-05-2010, 22:08:20 »
ik vind die sonny steeds leuker worden, in het begin vond ik het een beetje een raar geval.. ook omdat ik hem echt totaal niet kende.. maar hij is hartstikke droog  ::rofl:: ik heb deze uitzending echt een aantal keren flink om hem moeten lachen

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Sonny
« Reactie #23 Gepost op: 8-05-2010, 14:18:15 »
Sonny was absoluut een leuke kandidaat, maar wat kan die man vloeken zeg...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sonny
« Reactie #24 Gepost op: 8-05-2010, 14:31:29 »
Ik vond het een strakke actie van hem door keihard tegen de muur te slaan om anderen uit hun concentratie te halen  ;D

Des te meer afleveringen voorbij gingen werd ie ook leuker en ik had het niet verwacht dat ie 4de zou eindigen van allemaal.  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan